Futótűzként terjedt a weben egy 1987-ben készített Apple-videó most júliusban, amiben vicces és könnyed formában próbálják megjósolni, hogy milyen trendek várhatóak, mi fog történni tíz év múlva a cég termékeivel.
A mai szemmel különösen furcsa film sok tekintetben áll kapcsolatban a korszerű high-tech eszközökkel - legalábbis gondolati síkon. Minthogy nem a beszélő számítógépek az előremutatóak, hanem az a képességük, ha meg is értik az embereket.
Egy ilyen tech-vállalatóriás esetében egyértelmű, hogy a fogyasztói trendek nyomon követése, folyamatos tervezése, előrejóslása és diktálása a cég életét képezze. Ugyanakkor erről más szektorokban, kisebb piacokon sokszor elterelődik a figyelem.
Egy kommunikációs ügynökség mindennapjaiban, a kreatív szakmában sem szabad elfeledkeznünk arról, hogy ismerjük, átlássuk, és konkrétan érezzük is a legújabb trendeket, fogyasztói igényeket. Éppen ezért mostantól blogunkon követhető nyomon a Personauták felfedezőutazása és ügynökségünk pezsgése!