PERSON

PERSONAUT

A kedvenc szavunk, amivel reklámot lehet jellemezni

2015. szeptember 15. - Bányai Zsófi

Kellene valami ütős - túlegyszerűsítve a dolgot valójában erről szól minden brief és az ügynökségek mindennapjai is. Mutatunk két friss őszi kampányt. Ütősek - méghozzá a kevesebb több elvén. Szeretjük.

1. McDonald's iskolakezdés (USA)

További kreatívokért kattints a képekre!

2. Imodium kapszula hasmenésre (Ausztrália)

Képek innen.

A bejegyzés trackback címe:

https://personaut.blog.hu/api/trackback/id/tr957789898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása