Egy kampány nemcsak az ötlettől sikeres. Sok energiát fordítunk projektjeink tervezésére, hogy a megvalósítás kapcsán már csak a kivitelezés maximális minőségére kelljen figyelnünk. Szeretjük a részletes, átgondolt és lemodellezett terveket, mert látjuk, hogy ezáltal sokkal jobb minőségű kampányok jöhetnek létre. Saját fotós és filmes stúdiónknak köszönhetően házon belül tudunk tesztelni különböző tartalmi ötleteket, ahogy történt legutóbb is, egyik ügyfelünk tendere során. [werkfotók a poszt végén]
A közelmúltban egy nagyon izgalmas megkeresést kaptunk: a közúti balesetek megelőzésére kellett felhívnunk a figyelmet valamilyen kreatív, különleges módon. A cél az volt, hogy olyan visualt készítsünk, amely gyorsan átadja az üzentet.
Ötletelés során próbáltuk végigvenni azokat a helyzeteket, amelyek vezetés közben veszélyesek lehetnek. Így döntöttünk a vezetés közbeni telefonálás mellett.
Ezt követően olyan hasonlatokat kerestünk, amelyeket könnyen és gyorsan érthetően meg tudunk jeleníteni az utak mellett elhelyezett plakátokon. A célunk az volt, hogy párhuzamot találjunk a vezetés és telefonálás használata között.
Ebből jött egyik ötletünk, hogy ha telefonozol vezetés közben, olyan mintha le lenne takarva a szemed és vakon vezetnél, mert nem tudsz az útra figyelni.
Másik ötletünk az volt, hogy ha a telefonodat nézed vezetés közben, akkor nem figyelsz az útra. Ha viszont addig valami történik és fékezned kell hirtelen, akkor kevesebb lehetőséged adódik rá, mert közben a telefonodra figyeltél.
A megvalósításnál jött a nagyobb kihívás. Elsőként stock fotókkal próbáltuk megjeleníteni ötleteinket, de hosszas keresgélés után sem éreztük a talált képeket tökéletesnek, mert nem úgy adták át az üzenetet, ahogy mi szerettük volna. Mivel a tesztelés az egyik fő vezérelvünk, ezért munka utánra beterveztünk egy gyors fotózást, hogy olyan munkát adhassunk ki kezeink közül, amivel a maximumot nyújthatjuk, és valóban tükrözi az elképzelésünket A fotós csapattal egyik este, az iroda előtt elkészítettük a kampány alapjául szolgáló fotókat.
Pillantsatok be a kulisszák mögé és nézzétek meg a végeredményt úgy, mintha az ügynökségünk márkája alatt futna a kampány. Vezessetek biztonságosan! :)
Ötlet:
Végeredmény:
Ötlet:
Végeredmény:
Werk: