PERSON

PERSONAUT

Ki kér egy trollkodó csokit?

2015. szeptember 24. - Bányai Zsófi

Külföldön már kapható az édesség, aminek a csomagolása szól be gazdájának. Türelmetlen, béna, ingerlékeny, nyafogó, mogorva melyik kollégánknak vagy barátunknak szeretnénk enyhe célzással ellátott hangulatjavító csokit adni? A Snickers új kampánya a héten startolt, a csomagolás a „Ki vagy, ha éhes vagy?” márkaüzenetre rímel. Vajon itthon is szembejön majd a polcokon a trollkodó csoki?

A perszonalizált csomagolás nem újdonság, sőt lassan elterjedt és általános gyakorlat, ami a Coca-Cola névre szóló italaival kezdődött. Nehéz elvonatkoztatni az egyedi kóláktól, igaz, a Snickers inkább provokatív és vicces akar lenni. Érdekes kérdés, hogy a negatív üzenetek is rendelkeznek-e nagy eladásnövelő-erővel. A kampány megvalósulása miatt gyanítható, hogy a piackutatások erre az eredményre jutottak.

A Snickers ebben az évben úgy tűnik, csúcsra járatja a márkaüzenettel összhangban álló provokálást. Emlékezetes húzás volt az is, amikor márciusban a BBC műsorvezetőjének küldtek egy doboz csokit „Nem vagy önmagad, ha éhes vagy” felirattal. Jeremy Clarkson ugyanis forgatás közben borult nagyon ki (és fel is függesztették).

via PR Daily, Snickers Twitter

A bejegyzés trackback címe:

https://personaut.blog.hu/api/trackback/id/tr117818780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása