Külföldön már kapható az édesség, aminek a csomagolása szól be gazdájának. Türelmetlen, béna, ingerlékeny, nyafogó, mogorva – melyik kollégánknak vagy barátunknak szeretnénk enyhe célzással ellátott hangulatjavító csokit adni? A Snickers új kampánya a héten startolt, a csomagolás a „Ki vagy, ha éhes vagy?” márkaüzenetre rímel. Vajon itthon is szembejön majd a polcokon a trollkodó csoki?
Introducing, the Hunger Bars - #SNICKERS bars with hunger symptoms on the wrapper. Stores just got more #satisfying. pic.twitter.com/fwDrhFxUyu
— SNICKERS® (@SNICKERS) 2015. szeptember 21.
A perszonalizált csomagolás nem újdonság, sőt lassan elterjedt és általános gyakorlat, ami a Coca-Cola névre szóló italaival kezdődött. Nehéz elvonatkoztatni az egyedi kóláktól, igaz, a Snickers inkább provokatív és vicces akar lenni. Érdekes kérdés, hogy a negatív üzenetek is rendelkeznek-e nagy eladásnövelő-erővel. A kampány megvalósulása miatt gyanítható, hogy a piackutatások erre az eredményre jutottak.
A Snickers ebben az évben úgy tűnik, csúcsra járatja a márkaüzenettel összhangban álló provokálást. Emlékezetes húzás volt az is, amikor márciusban a BBC műsorvezetőjének küldtek egy doboz csokit „Nem vagy önmagad, ha éhes vagy” felirattal. Jeremy Clarkson ugyanis forgatás közben borult nagyon ki (és fel is függesztették).
via PR Daily, Snickers Twitter