Person Communications

Jó marketinges holtig tanul, avagy a Personauták esete az Insta Storyval

2017. július 20. - Török Máté Person

 

Itt a Personnál minden social media-újítást tesztelni szoktunk, hisz csak így tanulhatjuk meg igazán, hogy mire is érdemes használni őket. Nem volt ez másképp az Insta Stories hirdetésekkel sem. Ezt a funkciót még 2017 elején vezette be az Instagram, számunkra pedig most vált aktuálissá, mivel egyik ügyfelünknek brandépítésre volt szüksége a 2017-es nyári időszakban.

Egy egyszerű képes hirdetéssel indítottunk, amit 12 napig futtattunk, a célunk pedig az volt, hogy egy weboldalra tereljük a felhasználókat.

Az eredményekből jól látszik, hogy önmagában kevésnek bizonyult erre a célra az Insta Stories hirdetésünk, mivel 21 000 főből csak 199-en kattintottak át, és a CTR is csak 0,7 % volt. Szeretnénk leszögezni, hogy a Facebookon ennél sokkal jobb számokkal szoktunk dolgozni.

Messzemenő következtetéseket még nem tudunk levonni, hisz ahhoz több Insta Stories hirdetést kellene tesztelnünk, de jól látjuk, hogy nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket. Mi, Personauták nem esünk kétségbe ilyenkor, inkább tanulunk belőle, hogy jobbak legyünk. De mint minden, ez is egy folyamat része. Először észre kell vennünk, ha valamit rossz célra használtunk. Bár ez is nehéz, mivel nem fordul elő sokszor. :)

A tanulság számunkra az volt, hogy ez az ütős, újfajta hirdetés csak egy nagyobb kampány részeként tudja elérni maximális potenciálját. Az azonban jól látszik, hogy awareness-építésre tökéletes eszköz, és mi is erre fogjuk használni a jövőben.

Mi tanultunk az esetből, reméljük, ti is! ;)

2-instagram-stories-watching.jpg

Personauts take park by storm

When you’re at work and you look out the window and see that it’s a bright sunny day outside, it’s perfectly normal to want to be somewhere else. You certainly don’t have to be ashamed about it. You’re probably not the only one feeling like that. Here at Person Communications we all know this feeling and we act on it. This is precisely why our CEO came up with the idea for us to have a shorter work day in the office last Friday.

So we gathered up some refreshments and snacks and headed to the nearest park where we had a wonderful time and did some team building. We do these kinds of exercises all the time and strive to deepen the bond between us coworkers in order to be more productive and to work better as a team. We know what everyone else is working on by heart and we can jump in and help anytime it’s needed. Our motto “The team has the force” is not only for show.

You could say this is a prime directive here at the office and it shows in many ways, but I won’t go into all of it for now. That’s an article for another time. But I will say that we continuously strive to better ourselves and to put ourselves in the consumers perspective in order to better serve our clients. We did just that during our company picnic by consuming some well earned cocktails while we sat on the beautiful green grass only meters away from the rapidly flowing Danube river. We even took some pictures, click on the gallery below to to see them! ;)

Snap Map’s here and we’re totally addicted to it!

Here at Person Communications, we always try to keep up with the current social media trends and functions, so when we saw Snapchat’s new feature we just couldn’t keep silent.

The formula is very simple: you share your current location that your friends can instantly see on their app. Of course the fun part is that you can actually look at what strangers are doing. This aspect is what we found most interesting. We love to watch people check in from sandy beaches and we even found a drug-lair in downtown Los Angeles, although this feed disappeared pretty quickly.

‘We’ve built a whole new way to explore the world! See what’s happening, find your friends, and get inspired to go on an adventure!’ - Span wrote on their blog.

You could say ‘Wait. This is exactly the same thing as Foursquare (now known as Swarm)’ and you wouldn’t be completely wrong, but if you look more closely you can see how Snap Map is better.

To better understand this we have to go back in time a little to the era when location based apps were all the rage in the marketing world. But interest died down when content based apps like Instagram and Snapchat emerged. To keep up Foursquare enabled people to add content to their posts, but these can only be static images. And then Snapchat upped the game with Snap Map, which allows users to share their location with their friends in creative ways via Interactive Stories.

We even made a video for you that shows how Snap Map works and what you can do with it. Do you like it?

Account Managert keresünk!

Csatlakozz hozzánk!

person_account_manager_810x200px.jpg

Innovatív kommunikációs ügynökség vagyunk. Szakembereink számos nemzetközi vállalattal dolgoznak együtt nap mint nap, pl. a Coca-Cola, Generali vagy az Aperol.

Olyan csapat a miénk, ahol a nyitottság átjárja a szervezetet. Ez nemcsak azt jelenti, hogy nagyon elfogadóak vagyunk egymással, hanem azt is, hogy folyamatosan figyeljük a legújabb trendeket és fogyasztói igényeket.

Ebbe a bővülő csapatba keresünk tapasztalt account managert, aki segít nekünk az ügyfélkörünk professzionális kiszolgálásában és bővítésében.

Feladatok, amiket neked szánunk:

  • Stratégia kialakítása
  • Kampányok megvalósítása és menedzselése együttműködve az ügynökség többi csapatával
  • Az aktuális projektek követése és a határidők betartatása
  • Kampányeredmények kiértékelése és továbbgondolása
  • Prezentáció készítés és annak előadása
  • Junior kollégák mentorálása 

Elvárásaink:

  • Min. 3 év ügynökségi tapasztalat
  • Tudd, hogy mire van szükség egy kiváló ügyfél-ügynökség kapcsolathoz
  • Problémamegoldó hozzáállás
  • Már oviban is szervezés volt a jeled
  • jól beszélsz és írsz angolul, így nem probléma számodra a nemzetközi ügyfélkör
  • menedzseltél már egy időben több projektet
  • célod, hogy a legjobb legyél abban, amit csinálsz (mi nagyon sok támogatást nyújtunk hozzá)

Amit cserébe tőlünk kapsz:

  • inspiráló munkakörnyezet
  • önálló munkavégzés
  • szuper csapat
  • előre megtervezett fejlődési- és karrier lehetőség
  • könnyen megközelíthető belvárosi iroda
  • Person Academy, belső fejlődési program
  • rugalmas munkaidő és a home office
  • céges roller
  • és kávé minden mennyiségben 

Magadra ismertél? Jelentkezz!

Önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével a talent@person.hu címre várjuk.

Ismerd meg kiválasztási folyamatunkat és szerezz hasznos tippeket az interjúdhoz itt!

Egy kis ízelítő rólunk:

Az ötleten és azon is túl

Egy kampány nemcsak az ötlettől sikeres. Sok energiát fordítunk projektjeink tervezésére, hogy a megvalósítás kapcsán már csak a kivitelezés maximális minőségére kelljen figyelnünk. Szeretjük a részletes, átgondolt és lemodellezett terveket, mert látjuk, hogy ezáltal sokkal jobb minőségű kampányok jöhetnek létre. Saját fotós és filmes stúdiónknak köszönhetően házon belül tudunk tesztelni különböző tartalmi ötleteket, ahogy történt legutóbb is, egyik ügyfelünk tendere során. [werkfotók a poszt végén]

A közelmúltban egy nagyon izgalmas megkeresést kaptunk: a közúti balesetek megelőzésére kellett felhívnunk a figyelmet valamilyen kreatív, különleges módon. A cél az volt, hogy olyan visualt készítsünk, amely gyorsan átadja az üzentet.

Ötletelés során próbáltuk végigvenni azokat a helyzeteket, amelyek vezetés közben veszélyesek lehetnek. Így döntöttünk a vezetés közbeni telefonálás mellett.
Ezt követően olyan hasonlatokat kerestünk, amelyeket könnyen és gyorsan érthetően meg tudunk jeleníteni az utak mellett elhelyezett plakátokon. A célunk az volt, hogy párhuzamot találjunk a vezetés és telefonálás használata között.

Ebből jött egyik ötletünk, hogy ha telefonozol vezetés közben, olyan mintha le lenne takarva a szemed és vakon vezetnél, mert nem tudsz az útra figyelni.

Másik ötletünk az volt, hogy ha a telefonodat nézed vezetés közben, akkor nem figyelsz az útra. Ha viszont addig valami történik és fékezned kell hirtelen, akkor kevesebb lehetőséged adódik rá, mert közben a telefonodra figyeltél.

A megvalósításnál jött a nagyobb kihívás. Elsőként stock fotókkal próbáltuk megjeleníteni ötleteinket, de hosszas keresgélés után sem éreztük a talált képeket tökéletesnek, mert nem úgy adták át az üzenetet, ahogy mi szerettük volna. Mivel a tesztelés az egyik fő vezérelvünk, ezért munka utánra beterveztünk egy gyors fotózást, hogy olyan munkát adhassunk ki kezeink közül, amivel a maximumot nyújthatjuk, és valóban tükrözi az elképzelésünket A fotós csapattal egyik este, az iroda előtt elkészítettük a kampány alapjául szolgáló fotókat.

Pillantsatok be a kulisszák mögé és nézzétek meg a végeredményt úgy, mintha az ügynökségünk márkája alatt futna a kampány. Vezessetek biztonságosan! :)

Ötlet:

fekut.PNG

Végeredmény:

person_karmegelozes_op_tervek_1.jpg

Ötlet:

11111.PNG

Végeredmény:

person_karmegelozes_1.jpg

Werk:

image_2017_june_9_pm_12-08-46.jpg

image_2017_june_9_pm_12-04-55.jpg

Social media managert keresünk bővülő csapatunkba!

Csatlakozz hozzánk!

person_socialmedia_810x200px_original.pngTéged várunk, ha:

 otthon vagy a social media csatornákban és azok menedzselésében
• követed a legújabb közösségi trendeket és ismered az egyes csatornák sajátosságait
• jó vagy egyedi tartalomgyártásban szövegezésben
• tehetséges vagy üzenetek profi kommunikálásában
• önállóan képes vagy lefolytatni a megtervezett kampányokat projektmenedzseri szinten
• tudod, hogyan elemezz egy kampányt, milyen riportokat készíts róla 
• szívesen találsz ki és menedzselsz nyereményjátékokat
• váratlan helyzetekre is higgadtan és asszertívan reagálsz 
• a helyesírásod kifogástalan
• kiválóan beszélsz és írsz angolul
• tele vagy ötletekkel, kreatív megoldásokkal
• szakirányú felsőfokú végzettséggel rendelkezel
• min. 3 év social media tapasztalatod van
• tudod, hogy hogy a közösségi média csatornák sosem állnak le, így nem probléma számodra, ha időnként munkaidőn kívül is foglalkoznod kell vele

Szívesen dolgozol majd nálunk, ha fontos neked:

• a nemzetközi, izgalmas ügyfelek
• a lehetőség, hogy az egyik legjobb ügynökségnél dolgozz

• az inspiráló munkakörnyezet
• az önálló munkavégzés (teret adunk neked, hogy meg tudd valósítani az ötleteidet)
• a  szakmai támogatás és a fejlődési lehetőség
• az összetartó, profi csapat
• a rugalmas munkaidő és home office lehetőség
• a könnyen megközelíthető, kutyabarát belvárosi iroda
• és a versenyképes fizetés

Magadra ismertél? Jelentkezz!

Önéletrajzodat a talent@person.hu címre várjuk.

Itt tudod megnézni a kiválasztási folyamatunkat, illetve segítünk neked az interjúra való felkészülésben is.

Egy kis ízelítő rólunk:

Senior PR Managert keresünk bővülő csapatunkba!

Csatlakozz hozzánk!

person_senior_pr_810x200px_1.jpg

Téged várunk, ha:

• kisujjadban van a magyar médiapiac
• élő sajtókapcsolatokkal rendelkezel
• tudod, hogy egy témát, hogyan lehet kreatívan megközelíteni, és érdekessé tenni az újságírók számára
• nem probléma a PR kommunikációs stratégia megalkotása és végrehajtása
• tudod, hogy mitől jó egy sajtóközlemény
• jól prezentálsz
profin tudnál vezetni egy csapatot
• kiválóan beszélsz és írsz angolul
• tisztában vagy a szakmai trendekkel és beépíted azokat a munkádba
• van min. 5 év PR-kommunikációs gyakorlatod és ügynökségi tapasztalatod

Szívesen dolgozol majd nálunk, ha fontos neked:


• a nemzetközi, izgalmas ügyfelek
a lehetőség, hogy az egyik legjobb ügynökségnél dolgozz

• az inspiráló munkakörnyezet
• az önálló munkavégzés (teret adunk neked, hogy meg tudd valósítani az ötleteidet)
• a  szakmai támogatás és a fejlődési lehetőség
• az összetartó, profi csapat
• a rugalmas munkaidő és home office lehetőség
• a könnyen megközelíthető, kutyabarát belvárosi iroda
és a versenyképes fizetés

Magadra ismertél? Jelentkezz!

Önéletrajzodat a talent@person.hu címre várjuk.

Itt tudod megnézni a kiválasztási folyamatunkat, illetve segítünk neked az interjúra való felkészülésben is.

Egy kis ízelítő rólunk:

Frontend-webfejlesztőt keresünk bővülő csapatunkba!

Csatlakozz hozzánk!

person_frontend_810x200px_1.png

Teendők, amit neked szánunk:

weboldalakat, webes alkalmazásokat fogsz fejleszteni az ügynökség ügyfelei számára
weboldalak karbantartását fogod végezni
új projektek szakmai előkészítésében veszel részt
folyamatosan fejlődsz majd a szakmai kihívások által 

Szeretnénk, ha lenyűgöznél minket:

HTML
CSS
Bootstrap ismereteiddel és
• JavaScript keretrendszerekkel szerzett tapasztalataiddal (AngularJS, React, stb) illetve
olthatatlan vágyaddal a tanulás iránt

Emellett nagyon örülünk ha van:

PHP, SASS, LESS tapasztalatod
rendszerszintű gondolkodásod

Szívesen dolgozol majd nálunk, ha fontos neked:

• hogy minőségi eszközön dolgozz
• az inspiráló munkakörnyezet
• az önálló munkavégzés (teret adunk neked, hogy meg tudd valósítani az ötleteidet)
• az összetartó, profi csapat
• a rugalmas munkaidő és home office lehetőség
• a könnyen megközelíthető, kutyabarát belvárosi iroda
• és a versenyképes fizetés

Magadra ismertél? Jelentkezz!

Önéletrajzodat a talent@person.hu címre várjuk.

Itt tudod megnézni a kiválasztási folyamatunkat, illetve segítünk neked az interjúra való felkészülésben is.

Egy kis ízelítő rólunk:

Web- és UX-designer/grafikus-t keresünk!

Csatlakozz csapatunkhoz!

person_designer_810x200px.png

Téged várunk, ha:

• Szimpatikus számodra, hogy főleg online területen fogsz tevékenykedni 
• Időnként offline anyagok is a kezeid közé akadnak, tehát mindkét területen szükséges, hogy legyen jártasságod
• Össze tudsz rakni egy kampányanyagot, egy pöpec weboldalt, kiadványt, appot, tenderanyagot, hirdetést vagy FB-posztot.
• Tudod, hogyan kell nyomdába adni egy anyagot, vagy hogyan adj át egy weboldalat a fejlesztőknek. (És még érted is a kommentjeiket. :-))
• A weboldal tervezése és a UX nem csak azt jelenti számodra, hogy egy drótvázra ráhúzol egy designt, hanem a user fejével gondolkodva érted a mechanizmusokat, és ezeket figyelembe véve tervezel! S
• A
drótváz tervezésének szakaszában aktívan részt veszel, kommentelsz, és nem rejted a véka alá támogató véleményed.
• Képben vagy a napi trendekkel, folyamatosan informálódsz és tanulsz.
• Kreatív vagy, keresed az új utakat, lehetőségeket.
• Bátran megmondod és érvekkel alátámasztod, ha szakmailag nem értesz egyet valamivel.
• Probléma nélkül beszélsz és írsz angolul.
• Rendelkezel minimum 2 év ügynökségi tapasztalattal.

Szeretnénk, ha lenne:

• Webdesigner- és UX-tapasztalatod
• 
Nyomdai anyagokban való jártasságod
• 
Marketingkommunikációs anyagok készítésében való jártasságod
• 
Prezentáció készítésében való gyakorlatod
• 
Ötleted, mert mégiscsak kreatív szakmát űzöl :)
• 
Érved, hogy meg tudj győzni minket az igazadról
• Képességed arra, hogy profin kommunikálj a két véglettel, az  ügyféllel és a fejlesztői csapattal 

Szívesen dolgozol majd nálunk, ha fontos neked:

• Hogy minőségi eszközökön dolgozz (igen, mi Mac-kel dolgozunk!)
• 
Az inspiráló munkakörnyezet
• 
Az önálló munkavégzés
• 
Az innovatív ötletekre való nyitottság
• 
A szakmai támogatás és a fejlődési lehetőség
• 
A fiatal csapat (de tényleg!)
• 
A könnyen megközelíthető belvárosi iroda
• 
...és még kutyabarátok is vagyunk, mi szóltunk! ;)

Magadra ismertél? Jelentkezz!

Önéletrajzodat a talent@person.hu címre várjuk.

Itt tudod megnézni a kiválasztási folyamatunkat, illetve segítünk neked az interjúra való felkészülésben is.

Egy kis ízelítő rólunk:

PR Managert keresünk bővülő csapatunkba!

Csatlakozz hozzánk!

person_prmanager_810x200px.png

Téged várunk, ha:

• ismered a jelenlegi magyar médiapiacot
• élő sajtókapcsolatokkal rendelkezel
• tudod, hogy egy témát, hogyan lehet kreatívan megközelíteni, és érdekessé tenni az újságírók számára
• nem probléma a PR kommunikációs stratégia megalkotása és végrehajtása
• van gyakorlatod sajtóközlemények írásában, fordításában
• szívesen készítesz prezentációt, amit profin elő is adsz
• kiváló vagy rendezvényszervezésben
• kiválóan beszélsz és írsz angolul
• követed a szakmai trendeket, sőt beépíted azokat a munkádba
• szakirányú felsőfokú végzettséggel rendelkezel
• van min. 3 év PR-kommunikációs gyakorlatod és ügynökségi tapasztalatod

Szívesen dolgozol majd nálunk, ha fontos neked:

• a nemzetközi, izgalmas ügyfelek
• a lehetőség, hogy az egyik legjobb ügynökségnél dolgozz
• az inspiráló munkakörnyezet
• az önálló munkavégzés (teret adunk neked, hogy meg tudd valósítani az ötleteidet)
• a  szakmai támogatás és a fejlődési lehetőség
• az összetartó, profi csapat
• a rugalmas munkaidő és home office lehetőség
• a könnyen megközelíthető, kutyabarát belvárosi iroda
• és a versenyképes fizetés

 

Magadra ismertél? Jelentkezz!

Önéletrajzodat a talent@person.hu címre várjuk.

Itt tudod megnézni a kiválasztási folyamatunkat, illetve segítünk neked az interjúra való felkészülésben is.

Egy kis ízelítő rólunk: