Person Communications

Account Managert keresünk!

Csatlakozz hozzánk!

2017. június 13. - Török Máté Person

person_account_manager_810x200px.jpg

Innovatív kommunikációs ügynökség vagyunk. Szakembereink számos nemzetközi vállalattal dolgoznak együtt nap mint nap, pl. a Coca-Cola, Generali vagy az Aperol.

Olyan csapat a miénk, ahol a nyitottság átjárja a szervezetet. Ez nemcsak azt jelenti, hogy nagyon elfogadóak vagyunk egymással, hanem azt is, hogy folyamatosan figyeljük a legújabb trendeket és fogyasztói igényeket.

Ebbe a bővülő csapatba keresünk tapasztalt account managert, aki segít nekünk az ügyfélkörünk professzionális kiszolgálásában és bővítésében.

Feladatok, amiket neked szánunk:

  • Stratégia kialakítása
  • Kampányok megvalósítása és menedzselése együttműködve az ügynökség többi csapatával
  • Az aktuális projektek követése és a határidők betartatása
  • Kampányeredmények kiértékelése és továbbgondolása
  • Prezentáció készítés és annak előadása
  • Junior kollégák mentorálása 

Elvárásaink:

  • Min. 3 év ügynökségi tapasztalat
  • Tudd, hogy mire van szükség egy kiváló ügyfél-ügynökség kapcsolathoz
  • Problémamegoldó hozzáállás
  • Már oviban is szervezés volt a jeled
  • jól beszélsz és írsz angolul, így nem probléma számodra a nemzetközi ügyfélkör
  • menedzseltél már egy időben több projektet
  • célod, hogy a legjobb legyél abban, amit csinálsz (mi nagyon sok támogatást nyújtunk hozzá)

Amit cserébe tőlünk kapsz:

  • inspiráló munkakörnyezet
  • önálló munkavégzés
  • szuper csapat
  • előre megtervezett fejlődési- és karrier lehetőség
  • könnyen megközelíthető belvárosi iroda
  • Person Academy, belső fejlődési program
  • rugalmas munkaidő és a home office
  • céges roller
  • és kávé minden mennyiségben 

Magadra ismertél? Jelentkezz!

Önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével a talent@person.hu címre várjuk.

Ismerd meg kiválasztási folyamatunkat és szerezz hasznos tippeket az interjúdhoz itt!

Egy kis ízelítő rólunk:

Az ötleten és azon is túl

Egy kampány nemcsak az ötlettől sikeres. Sok energiát fordítunk projektjeink tervezésére, hogy a megvalósítás kapcsán már csak a kivitelezés maximális minőségére kelljen figyelnünk. Szeretjük a részletes, átgondolt és lemodellezett terveket, mert látjuk, hogy ezáltal sokkal jobb minőségű kampányok jöhetnek létre. Saját fotós és filmes stúdiónknak köszönhetően házon belül tudunk tesztelni különböző tartalmi ötleteket, ahogy történt legutóbb is, egyik ügyfelünk tendere során. [werkfotók a poszt végén]

A közelmúltban egy nagyon izgalmas megkeresést kaptunk: a közúti balesetek megelőzésére kellett felhívnunk a figyelmet valamilyen kreatív, különleges módon. A cél az volt, hogy olyan visualt készítsünk, amely gyorsan átadja az üzentet.

Ötletelés során próbáltuk végigvenni azokat a helyzeteket, amelyek vezetés közben veszélyesek lehetnek. Így döntöttünk a vezetés közbeni telefonálás mellett.
Ezt követően olyan hasonlatokat kerestünk, amelyeket könnyen és gyorsan érthetően meg tudunk jeleníteni az utak mellett elhelyezett plakátokon. A célunk az volt, hogy párhuzamot találjunk a vezetés és telefonálás használata között.

Ebből jött egyik ötletünk, hogy ha telefonozol vezetés közben, olyan mintha le lenne takarva a szemed és vakon vezetnél, mert nem tudsz az útra figyelni.

Másik ötletünk az volt, hogy ha a telefonodat nézed vezetés közben, akkor nem figyelsz az útra. Ha viszont addig valami történik és fékezned kell hirtelen, akkor kevesebb lehetőséged adódik rá, mert közben a telefonodra figyeltél.

A megvalósításnál jött a nagyobb kihívás. Elsőként stock fotókkal próbáltuk megjeleníteni ötleteinket, de hosszas keresgélés után sem éreztük a talált képeket tökéletesnek, mert nem úgy adták át az üzenetet, ahogy mi szerettük volna. Mivel a tesztelés az egyik fő vezérelvünk, ezért munka utánra beterveztünk egy gyors fotózást, hogy olyan munkát adhassunk ki kezeink közül, amivel a maximumot nyújthatjuk, és valóban tükrözi az elképzelésünket A fotós csapattal egyik este, az iroda előtt elkészítettük a kampány alapjául szolgáló fotókat.

Pillantsatok be a kulisszák mögé és nézzétek meg a végeredményt úgy, mintha az ügynökségünk márkája alatt futna a kampány. Vezessetek biztonságosan! :)

Ötlet:

fekut.PNG

Végeredmény:

person_karmegelozes_op_tervek_1.jpg

Ötlet:

11111.PNG

Végeredmény:

person_karmegelozes_1.jpg

Werk:

image_2017_june_9_pm_12-08-46.jpg

image_2017_june_9_pm_12-04-55.jpg

Senior PR Managert keresünk bővülő csapatunkba!

Csatlakozz hozzánk!

person_senior_pr_810x200px_1.jpg

Téged várunk, ha:

• kisujjadban van a magyar médiapiac
• élő sajtókapcsolatokkal rendelkezel
• tudod, hogy egy témát, hogyan lehet kreatívan megközelíteni, és érdekessé tenni az újságírók számára
• nem probléma a PR kommunikációs stratégia megalkotása és végrehajtása
• tudod, hogy mitől jó egy sajtóközlemény
• jól prezentálsz
profin tudnál vezetni egy csapatot
• kiválóan beszélsz és írsz angolul
• tisztában vagy a szakmai trendekkel és beépíted azokat a munkádba
• van min. 5 év PR-kommunikációs gyakorlatod és ügynökségi tapasztalatod

Szívesen dolgozol majd nálunk, ha fontos neked:


• a nemzetközi, izgalmas ügyfelek
a lehetőség, hogy az egyik legjobb ügynökségnél dolgozz

• az inspiráló munkakörnyezet
• az önálló munkavégzés (teret adunk neked, hogy meg tudd valósítani az ötleteidet)
• a  szakmai támogatás és a fejlődési lehetőség
• az összetartó, profi csapat
• a rugalmas munkaidő és home office lehetőség
• a könnyen megközelíthető, kutyabarát belvárosi iroda
és a versenyképes fizetés

Magadra ismertél? Jelentkezz!

Önéletrajzodat a talent@person.hu címre várjuk.

Itt tudod megnézni a kiválasztási folyamatunkat, illetve segítünk neked az interjúra való felkészülésben is.

Egy kis ízelítő rólunk:

Frontend-webfejlesztőt keresünk bővülő csapatunkba!

Csatlakozz hozzánk!

person_frontend_810x200px_1.png

Teendők, amit neked szánunk:

weboldalakat, webes alkalmazásokat fogsz fejleszteni az ügynökség ügyfelei számára
weboldalak karbantartását fogod végezni
új projektek szakmai előkészítésében veszel részt
folyamatosan fejlődsz majd a szakmai kihívások által 

Szeretnénk, ha lenyűgöznél minket:

HTML
CSS
Bootstrap ismereteiddel és
• JavaScript keretrendszerekkel szerzett tapasztalataiddal (AngularJS, React, stb) illetve
olthatatlan vágyaddal a tanulás iránt

Emellett nagyon örülünk ha van:

PHP, SASS, LESS tapasztalatod
rendszerszintű gondolkodásod

Szívesen dolgozol majd nálunk, ha fontos neked:

• hogy minőségi eszközön dolgozz
• az inspiráló munkakörnyezet
• az önálló munkavégzés (teret adunk neked, hogy meg tudd valósítani az ötleteidet)
• az összetartó, profi csapat
• a rugalmas munkaidő és home office lehetőség
• a könnyen megközelíthető, kutyabarát belvárosi iroda
• és a versenyképes fizetés

Magadra ismertél? Jelentkezz!

Önéletrajzodat a talent@person.hu címre várjuk.

Itt tudod megnézni a kiválasztási folyamatunkat, illetve segítünk neked az interjúra való felkészülésben is.

Egy kis ízelítő rólunk:

Web- és UX-designer/grafikus-t keresünk!

Csatlakozz csapatunkhoz!

person_designer_810x200px.png

Téged várunk, ha:

• Szimpatikus számodra, hogy főleg online területen fogsz tevékenykedni 
• Időnként offline anyagok is a kezeid közé akadnak, tehát mindkét területen szükséges, hogy legyen jártasságod
• Össze tudsz rakni egy kampányanyagot, egy pöpec weboldalt, kiadványt, appot, tenderanyagot, hirdetést vagy FB-posztot.
• Tudod, hogyan kell nyomdába adni egy anyagot, vagy hogyan adj át egy weboldalat a fejlesztőknek. (És még érted is a kommentjeiket. :-))
• A weboldal tervezése és a UX nem csak azt jelenti számodra, hogy egy drótvázra ráhúzol egy designt, hanem a user fejével gondolkodva érted a mechanizmusokat, és ezeket figyelembe véve tervezel! S
• A
drótváz tervezésének szakaszában aktívan részt veszel, kommentelsz, és nem rejted a véka alá támogató véleményed.
• Képben vagy a napi trendekkel, folyamatosan informálódsz és tanulsz.
• Kreatív vagy, keresed az új utakat, lehetőségeket.
• Bátran megmondod és érvekkel alátámasztod, ha szakmailag nem értesz egyet valamivel.
• Probléma nélkül beszélsz és írsz angolul.
• Rendelkezel minimum 2 év ügynökségi tapasztalattal.

Szeretnénk, ha lenne:

• Webdesigner- és UX-tapasztalatod
• 
Nyomdai anyagokban való jártasságod
• 
Marketingkommunikációs anyagok készítésében való jártasságod
• 
Prezentáció készítésében való gyakorlatod
• 
Ötleted, mert mégiscsak kreatív szakmát űzöl :)
• 
Érved, hogy meg tudj győzni minket az igazadról
• Képességed arra, hogy profin kommunikálj a két véglettel, az  ügyféllel és a fejlesztői csapattal 

Szívesen dolgozol majd nálunk, ha fontos neked:

• Hogy minőségi eszközökön dolgozz (igen, mi Mac-kel dolgozunk!)
• 
Az inspiráló munkakörnyezet
• 
Az önálló munkavégzés
• 
Az innovatív ötletekre való nyitottság
• 
A szakmai támogatás és a fejlődési lehetőség
• 
A fiatal csapat (de tényleg!)
• 
A könnyen megközelíthető belvárosi iroda
• 
...és még kutyabarátok is vagyunk, mi szóltunk! ;)

Magadra ismertél? Jelentkezz!

Önéletrajzodat a talent@person.hu címre várjuk.

Itt tudod megnézni a kiválasztási folyamatunkat, illetve segítünk neked az interjúra való felkészülésben is.

Egy kis ízelítő rólunk:

PR Managert keresünk bővülő csapatunkba!

Csatlakozz hozzánk!

person_prmanager_810x200px.png

Téged várunk, ha:

• ismered a jelenlegi magyar médiapiacot
• élő sajtókapcsolatokkal rendelkezel
• tudod, hogy egy témát, hogyan lehet kreatívan megközelíteni, és érdekessé tenni az újságírók számára
• nem probléma a PR kommunikációs stratégia megalkotása és végrehajtása
• van gyakorlatod sajtóközlemények írásában, fordításában
• szívesen készítesz prezentációt, amit profin elő is adsz
• kiváló vagy rendezvényszervezésben
• kiválóan beszélsz és írsz angolul
• követed a szakmai trendeket, sőt beépíted azokat a munkádba
• szakirányú felsőfokú végzettséggel rendelkezel
• van min. 3 év PR-kommunikációs gyakorlatod és ügynökségi tapasztalatod

Szívesen dolgozol majd nálunk, ha fontos neked:

• a nemzetközi, izgalmas ügyfelek
• a lehetőség, hogy az egyik legjobb ügynökségnél dolgozz
• az inspiráló munkakörnyezet
• az önálló munkavégzés (teret adunk neked, hogy meg tudd valósítani az ötleteidet)
• a  szakmai támogatás és a fejlődési lehetőség
• az összetartó, profi csapat
• a rugalmas munkaidő és home office lehetőség
• a könnyen megközelíthető, kutyabarát belvárosi iroda
• és a versenyképes fizetés

 

Magadra ismertél? Jelentkezz!

Önéletrajzodat a talent@person.hu címre várjuk.

Itt tudod megnézni a kiválasztási folyamatunkat, illetve segítünk neked az interjúra való felkészülésben is.

Egy kis ízelítő rólunk:

Töltsd a kötelező gyakorlatod a Personnál!

Próbáld ki magad nálunk a PR, a digitális kommunikáció és a filmgyártás területén!

person_internship_810x200px.pngTeendők, amiket Neked szánunk:

  • megismerkedés az ügynökségünknél lévő kommunikációs és PR munkákkal
  • tanácsadóink és PR szakembereink munkájának támogatása
  • rendezvényszervezés, közösségi események szervezése
  • kampányokban való aktív közreműködés
  • social media management
  • ügyfelekkel való kapcsolattartás
  • filmgyártásban, fotózásban való közreműködés
  • egyéb ad-hoc feladatok
  • segítség az otthonos irodai légkör kialakításában (az iroda még menőbbé tétele)

Amiket kérünk tőled:

  • legyen aktív nappali tagozatos jogviszonyod
  • legyél precíz, lelkes, megbízható és akarj fejlődni
  • legyen minimum heti 30 órád

Szívesen töltöd majd a gyakorlatod nálunk, ha fontos neked:

  • az inspiráló munkakörnyezet
  • a tapasztalatszerzés
  • a rugalmas munkaidő
  • az önálló munkavégzés
  • az innovatív ötletekre való nyitottság
  • a segítőkész csapat
  • a szakmai támogatás és a fejlődési lehetőség
  • a könnyen megközelíthető belvárosi iroda
  • a gyakornoki fizetés
  • a tanulás, tanulás, tanulás :)

Magadra ismertél? Jelentkezz!

Önéletrajzodat a talent@person.hu címre várjuk.

Itt tudod megnézni a kiválasztási folyamatunkat, illetve segítünk neked az interjúra való felkészülésben is.

Egy kis ízelítő rólunk:

Will Ferrell egy átlagos Y-generációs

Néhány nappal az amerikai elnökválasztás előtt a jelöltek rákapcsoltak a kampányra. Óránként jönnek ki az újabb hirdetések. Hillary támogatottsága pár hónappal ezelőtt még eléggé rosszul állt az Y-generációs fiataloknál. Azóta sikerült lefaragni a hátrányából és most a hajrában megosztottak egy Will Ferrel készített videót is, hogy ne csak népszerűbb legyen, hanem szavazzanak is korosztály képviselői. 

A filmben Will felhívja a fiatal választók figyelmét arra, hogy a részvételük a szavazáson onlinen, bárki számára elérhető, ezért menjenek el szavazni. A hirdetésben nagyon jól elkapták a párhuzamot, hiszen ezek az emberek folyamatosan jelen vannak a különböző közösségi csatornákon és foglalkoztatja őket, hogy mit gondol róluk valamelyik ismerősük. 

Érdemes követni a Person Communications blogját, mert a Hillary Clinton kampány önkénteseként megosztom majd az izgalmas és érdekes élményeimet. Instagram: @hampuk

Kedvenc politikai reklámom 2016-ban

Nem csak azért szuper dolog önkénteskedni egy elnökválasztási kampányban az USA-ban mert beleláthatunk, hogy miként működik a világ legnagyobb mozgósító kampánygépezete. Hanem azért is, mert belefuthatunk olyan gyöngyszemekbe mint az alábbi hirdetés. Ez most a kedvenc kampányfilmem. 

A videóban Gerald Daugherty texasi politikus felesége kéri a nézőket, hogy válasszák újra a férjét. Aki folyamatosan meg akarja oldani a problémákat és ezzel őrületbe kergeti az otthonuk lakóit és vendégeit. A filmet az országos média is felkapta, így futhattam bele New Yorkban én is.

"Please re-elect Greald, please."

Érdemes követni a Person Communications blogját, mert a Hillary Clinton  kampány önkénteseként megosztom majd az izgalmas és érdekes élményeimet. Instagram: @hampuk